Vilar dag idag. . .

Idag blev det lite jobb sen raka vägen hem för att krya på mig, har legat och sovit större delen av dagen hoppas det har hjälpt min magen att lugna ner sig, och bli bra igen, det e jobbigt med att ha ont i magen man vet aldrig vad det kan vara. . .

Det kan vara allt i från små enkla problem, så som att man vill fisa, man kanske är skitnödig, man kan vara stressad, man kan ha ätit något dåligt, man kan ha ätit dåligt, ja vad kan man med komma på jo man kan vara gravid men det är något som jag utesluter direkt för det är inget jag tror att jag är. . .

Jag kan vara nervös , det kan vara ångest som sätter igång magen, och det som jag tror mest på det kan faktiskt vara plåsterna som jag använder, kroppen kanske börjar reagera på att jag inte röker, men som sagt det e bara att stå ut i helgen hade jag riktigt med huvudvärk, och det är nu avklarad och nu är det säkert magvärk som kommer och spökar i mitt projekt med att sluta röka. . .

Är hungrig men vågar inte riktigt äta, vet inte varför man ska försöka få i mig lite, har iallafall diskat och städat upp den närmaste timme som varit, så det känns skönt men magverken kom tillbaka lite nu känner jag, så det blir att ligga stilla och glo på tv resten av kvällen samt äta lite mat. . .

- Emlie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0