Ett till WOW !

Hehe, ja ska börja blogga igen på allvar känner att jag behöver det för att rensa skallen lite. '

Och så vill jag med någon gång komma med lite roliga saker att läsa om men det tar sin tid innan det kommer inträffa men nu borde jag ta tillfället i akt nu när jag bor i en ny stad, då det finns nya fräsha saker att skriva om, och det e väl alltid kul att läsa om hur livet leker i en annan stad en den man själv bor i ! ?

Ska försöka utforska, och nu har jag ju ett riktigt bra tillfälle att börja fota igen, har i dag trallat runt i lite blåsväder i staden det va uppfriskande och väldigt skönt och härligt, hittade med ett perfekt ställa mitt i stan men ändå lugnt tror det va i vasa parken vid göteborgs universitet, det va som en kulle och mitt i stan och satte mig ned där och tittade ned på livet runt dem gatorna jag hade i sikte så att säga, och man såg allt kaus men det va fortfarande fridfullt, tyst, lugnt och skönt där jag satt. . . Ditt ska jag gå flera gånger, tror jag ska ta liknade promenad varje dag efter jobbet, kanske inte samma runda hela tiden till en början ska jag gå lite kors och tvärs så får man även då se mycket känns av kulturen i Göteborg. . . .

Känns härligt att ha som mål varje dag att ta sig en vända runt, avkopplande, något att se fram emot.

För nu har man gjort sig hemmastadd, man har lärt sig det nya jobbet, man har sina vänner på jobbet, man har sina nya rutiner hemma till och från jobbet. . . Det börjar bli långtråkigt och ointressant med denna hela rutinen dag ut och dag in. . . Nu ska jag fräscha upp vardagen med dessa promenader har jag tänkt så att man får samla sina tankar, koppla av och göra något en att åka hem direkt. . .

Sen när all med flytten är klar och man har gjort sig hemmastadd i det nya området då kommer jag äntligen få finna lite ro och sätta igång med mina planer. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0