Energin är laddad. . .

Idag kände jag mig ganska fånig, jag vill gå en halvtimme tidigare för att det kändes meningslöst att sitta själv den sista havltimmen, fick en såld iof, men jag kände vilken omogen människa jag hade blivit, en liten bitch, va fan jag har aldrig någonsin klagat på nåt i mitt liv alltså när det gäller tider att passa, jobb överhuvudtaget. . .

Och efter denna situation så kände jag bara jag kan bättre en så jag har kunnat bättre en så under hela dagen som gått jag har bara inte gett mig fan på mina mål idag av någon anledning har inte tänkt på det först efter den situtionen som uppstod. . .

När jag kom hem kände jag verkligen inte för något men det är slut med sådana slöa dagar som denna, ska inte vika mig så fort det är lite storm framför mig, så jag satte igång med att snygga till hemma så gått det går så att säga, så nu har man diskat upp det lilla, och snart blir det att tillaga lite mat. . .

Jag är en vuxen männsika och jag ska börja bete mig som en sådan också, jag har haft mina perioder nu men nu börjar jag tröttna på att bara vara. . . Jag har glidit runt till jobbet hem, slöat sovit osv, och det känns som jag bara väntar på att blixten ska slå ner så att jag kan börja ta mig ann allt jag  vill , och visst det är mycket med flytt och inredning som ska göras först och det stör mig lite, har ingen lust men ska ta mig ann lite av det, bara så att det blir en rent prydligt ooch behagligt hem först och främst sen växer väl ideér med tiden vill bara få en behalig arbetsro hemma med det jag uppnå. . .

Dagarna bara går och går, dem försvinner verkligen i ett svep  det känns stressande, jag brukar inte känna av press och stress med ålder osv men jag börjar känna av det nu. . . !

Jag har så mycket jag vill få sagt men tar lite i taget och det som stör mig jag känner en sak idag och så imorn en annan och nästa dag en annan sak, jag måste hittat ett behagligt mönster som heller inte ser ut likadant varje dag. . . Måste försöka ha ett normalt driv och mål varje dag, det har funkat förut och det ska ta me fan fungera nu med, men jag tappar ibland det och ja jag vet det är normalt, men jag vill bara så mycket med mitt liv så jag hinner inte ha det på ett normalt sätt med upp och ned gångar hela tiden det kan få vara ett tillfälle under ett år istället för hundra upp och ned gångar i månaden. . . !

Jag är laddad , taggad nu ska jag tuta och köra och ta och inte titta bakåt så mycket, varje dag är ett unik tillfället och komma närmar sina drömmar och mål och jag ska ta vara på alla dem tillfällen. . .

- Emelie L har talat. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0