Nytt projekt. . .

Idag har man fått äran att prova på ett nytt projekt, det har gått sådär, men har nog kommit på ett hyfsat bra manus till detta för se hur det går imorn och på fredag, går det bra då stannar jag går det inte bra ja då hoppar jag tillbaka till mitt projekt igen så att man börjar tjäna pengar igen. . .
 
Idag har jag känt riktigt med glädje inom mig, kanske lite för att jag fått provat på lite annat, men speciellt tillsammans med en viss person vi har skrattat eller jag fick iallafall ett glädjerus igenom mig för ett tag sen det va ett tag sen man bara kände hur glad och lycklig man är alltså en lättnad då man bara skrattar och busar det e kul med sådana stunder också, sen är jag ju alltid glad och lycklig med denna person men idag kunde jag slappna igen, utan att ha tankar på annat håll, har ju blivit lite störd på en viss person nämner inga namn onödigt. . .
 
Det nya livet leker på i en bra takt och jag tror jag aldrig varit så stolt och glad och lycklig av att tänka på livet jag leker mig igenom just nu. . .
 
Allt har fallit på plats alla pusselbitar nu är det bara det materiella kvar och det blir även det en lång väg men betydligt mycket enklare när jag mentalt är närvarande. . .
 
Jag har många gånger tänkt och varit arg över att jag förlorat så många år, men idag då är jag tacksam att jag har gått igenom dessa år för nu är jag vaken, uppmärksam, närvarande, fokuserad, lycklig och glad utan att behöva göra mig till eller försöka vara glad. . .
 
Och det är flytten, min psykolog har många gånger sagt att det är lösningen på en del problem, alltså det är inte lösningen på mina problem, men jag kommer kanske kunna hantera mina problem på ett annat sätt om jag förflyttar mig och det har jag med börjat gjort. . .
 
Allt gör mig lycklig i dags läget bara att gå utanför dörren är ett unik äventyr, stan, lukten, människorna, dialekten, jobbar kompisar och såklart en viss person som får mig att tänka helt annolunda på ett smart sätt.
 
Hans tankesätt är unikt, jag förstår inte hur enkelt man kan svara på vissa saker, hur enkelt och smärtfritt man kan tänka på saker.
 
Han tänker så jävla logiskt och enkelt så det är skrämmande, att man aldrig stött på någon som han alltså som har hans lugn och enkelhet. . .
 
Mitt nya motto i livet är att leva enkelt bara gå rakt fram, sluta tänka, anylicera, planera.
 
GÖR DET BARA ! Skit i resten, bara gör det. . . ! Dem orden kommer ständigt finnas i mitt huvud. . .
 
I´m the best oavsett vad. . .
 
Emelie L
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0