Nytt och fresht !

Här på bloggen, vet ej hur länge det har varit så här för det va väl dryga månaden jag va här inne som sagt, så det kanske inte är så nytt och fresht, men för mig e de det iallafall. . .
 
Alltså vilken nörd man va förr som hela tiden uppdaterade det nyaste, om vad egentligen !? Sitt liv. . .
 
Det är väl alltid intressant io,f det ska jag inte säga något om, och tycker även det är väldigt roligt att skriva om sitt liv, men jag har verkligen tappat knistan när det gäller detta alltså, det känner jag verkligen . . .
 
Har liksom inte tid, eller heller inget vettigt att skriva om kanske ska vara lite ärlig ehehe :S

Egentligen borde jag skriva om det jag går igenom nu för det skulle nog bli rätt intressant har ju inte riktigt skrivit om det här. . .
 
Ska ta och göra det. . . om resans gång. . .
 
Började för drygt en månad sen om inte mer. . . Då det tog slut med Daniel. . . Har ända sen jag flyttade ner känt lite si så där och man fick verkligen lära känna varandra ordentligt. . . Och det va helt enkelt ingenting för mig det gick bara inte, försökte tänka bort det, man brukar ju som sagt ha sina svängrum då allt känns piss och sen blir det bra osv osv. . .
 
Men inte i det här fallet, jag fann min trygga plats på jobbet, som gjorde mig glad och lycklig, började trivas som fan på jobbet och alla som man jobbade med gjorde en ständigt glad, lycklig och avslappnad även en väldigt speciell person som jag började fatta tycke för i min omgivning gjorde mig ännu säkrare på min sak. . .
 
Och tillslut kunde jag inte motstå mitt tycke om denna person så en dag efter jobbet så kom jag och överraskade honom på ett ställe som jag visste att jag skulle finna honom. . .
 
Vi drack någon öl pratade strunt och hade det riktigt trevligt, och tillslut visade sig det att vi tyckte detsamma om varandra och så börjades resan med stormande steg framåt. . .
 
Underbar person på alla sätt och vis, och jag gillar verkligen hans sätt att leva, hans sätt att leva här och nu gör mig bara så himla glad och lycklig, det finns inget mer avslappnande och roligt som att leva här och nu och bara göra det som faller en in utan någon direkt tidsram och bestämmelse.
 
Han inspirerar mig så inåt helvete aldrig någonsin har någon fått mig att känna mig mer levande en levande. Det finns inga ord som kan förklara hur jag känner mig i hans omgivning allt är så enkelt som möjligt inga konstigheter bara fritt allt är fritt, vi liver under fria tyglar alltså jag kommer aldrig någonsin kunna sätta ord för vad han får mig att känns det går bara inte. . . !
 
Och det här är inte bara i vissa tillfällen utan dag ut och dag in känner jag mig bara lättare och friare, älskar att leva på detta sätt, det är enkelt rakt med många möjligheter att göra varje dag speciell och ihågkommen. . .
 
Så fort jag ser han så känner jag bara ett sånt lugn inom mig, det finns inga planeringar eller måste allt är bara enkelt, lungt och det finns inga ramar för nåt ingen dag är sig den andre lik med han det finns inga direkta rutiner för utan "måsten rutiner" gå upp, gå till jobbet, jobba men sen efter dem "måstena" så kan allt förekomma det älskar jag. . . !
 
Emelie L
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Skönt att du trivs. :)

2012-07-10 @ 00:26:02
URL: http://zofiesworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0