Veckans slut, nästan ! :)

Då va det fredag igen, och ytterligare en helg utan min älskling, tröttsamt :(

Men det är smällar man få ta när man har distans förhållande, det som känns rätt skönt e att man äntligen kommit över stadiet att det känns sjukt tugnt utan min älskling man börjar vänja sig och dels bli stark att klara av att det kommer se ut så här ett tag fam över. För några månader sen va man väldigt insnöade i att bo med han, man saknade han sjukt mycket, allt då menar jag sjukt mycket, man störde ihjäl sig på att inte kunna flytta ner ditt. . .

Man har väl olika stadier i ett förhållande har jag märkt, iallafall med detta förhållande så att säga.

Men nu känner jag mig själv säker och stark efter ett väldigt gungit förhållande som jag och daniel har haft en hösten. Jag känner mig lycklig  och ej stressad, det ända jag känner stress för är att jag ännu inte kunnat lägga upp en plan för detta år det känns lite jobbigt, jag har en väldigt besluts ångest. Men jag kommer nog på något snart förhoppningsvis eller så blir det impuls val hehe. . .

Just nu njuter jag för det är fredag och imorn får jag sova ut hehe :)

Tåkigt bara att inte kunna avsluta kvällen med min älskling och sen vakna upp brevid min älskling imorn.

Anledningen att jag saknar han så himla mycket är för att vi är inne på andra helgen i från varandra.

Under denna helg så vet jag inte vad jag ska göra. Nåt hittar jag väl på ! :)

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0