Nytt år nya projekt. . .

Hej, ja då  va det nya året här och jag har som vanligt mycket på listan som ska göras, men som med allt annat så är det svårt att hitta en början, är för slö, trött men samtigit taggat, hur får man ihop nåt då. . .

Taggad samtidigt som man är slö att sätta igång, är det räddsla som ligger bakom allt ? är jag rädd för att börja med mina projekt ?

Jag vet inte, jag vet ingenting, samtidigt som jag är taggad till att verkligen föra mina ideér vidare så vill jag leva och det går inte hand i hand direkt. . .

Ska jag vänta lite till innan jag sätter igång med något.

Ska jag njuta och leva lite , njuta i att jag har ett tryggt jobb och en inkomst ?

Tankarna är på högvarv och det är väldigt jobbigt.

Har för närvarande inte så mkt mer att skriva.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Madde

Ta en dag i taget :) man vet aldrig vad som händer! Onödigt att planera för mycket. Antingen blir man besviken för det kanske inte blir som man tänkt sig, men om man inte planerar så mycket kanske du blir överraskad över något kul oväntat händer istället :) kramar!

2012-01-11 @ 09:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0