Helgen + dag 5

Hej, helgen i gbg va trevlig, jätte kul att äntligen få träffa min älskling igen.

Idag har det med varit en trevlig och givande dag. Dagen började med morgon mys med min storasyster madde och hennes super gulliga liam.

Vi drack kaffe och såg lite på nyheter och våra bästa år sen bar det ut i kylan, en promenad till moster Där åt vi frukost som vi köpt med oss på vägen och sen ytterligare kaffe och en god muffins kladdkaka som kusinen bakat.

Sen vidare hem till mig bytte då till varmare skor sen vidare tills stan vi gick en snabbis och tittade på skor sen vidare till mitt jobb där skildes vi åt, idag va det försterputs utbildning på schemat, det va roligt med fönsterputsning det va lite svårt med rörelserna till en början men sen rullade på bra :)

Väl hemma så ringde en från provice upp mig sökte jobb där förra vecka och ska på intervju nästa måndag om det går bra att ändra mitt schema :) Ska bli riktigt kul, men vet när dem väl har fångat upp intresse för mig så har det alltid varit iallafall då e min plats given, men man kan aldrig vara säker men det kommer nog gå bra sen får vi alla hålla tummarna att platsen blir min :) Är taggad nu iallafall, riktigt jävla taggad ska verkligen kriga för denna plats :) för vill ner till gbg, och detta jobb är en väldigt bra början för framtida yrken som jag ska ta mig an :)

Denna dag har varit väldigt posetiv behövde detta, träffa syster, gå på denna utbildning pröva något nytt och sen detta erbjudande om jobb. Min glädje är på topp just nu och det är skönt har varit alldeles för nere dem senaste veckorna.

Det va allt jag hade å erbjuda för denna dag.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Maddes

Vad kul med jobbet! Vad är provice? Det var kul att ses idag! Synd att vi inte bor närmre ;) och längre verkar det bli :( men är glad för din skull. Kramar!

2012-01-30 @ 23:50:20
Postat av: A

Vad är provice? Ligger det i göteborg? Håller tummarna att du får jobbet, eftersom det är de du vill. :)

2012-01-30 @ 23:53:23
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0