Detta är mitt liv. . .

Jobba, söka jobb, äta se på tv, prata med älsklingen, sova.

Vilket röttet liv man har. Ingenting händer liksom, lever under jävligt tråkiga förhållanden just nu.

Vad ska man göra liksom, jag vill ut och gå, träna, simma, läsa om ekonomi, skriva på min bok, fixa till mitt hem helt och hållet. . .

Men vad gör jag, ingenting jag jobbar, sen hem och sätter mig och glor typ, varför ?

Vad hände med min positivitet, min charm, min livsglädje ?

Tyvärr finns det inge svar på detta, mer en att allt har försvunnit.

Jag tror att ekonomin kan ha påverkat mig lite, för känner lust för allt detta jag nyss beskrev som jag vill göra jag tror att så fort jag börjar gå plus varje månad så kommer min inställning atomatiskt vända.

Jag tror att det är det ända som tynger ned mig. . .

Vi får se och hoppas på att det är det ända !

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0