Dag ett !

Ett steg närmar ett sundare liv.

Idag hade jag sov morgon kram till 12.30, hade bara ett 3 timmars pass idag, är precis hemkommen.

Jag klev upp runt 9 i morse, satte på kaffe, fixade mig för dagen, satte på mig arbetskläderna, sen blev det kaffe och en cigg, efter det diskade jag upp, sen blev det våra bästa år, efter det iväg för att tanka och sen åka in till kontoret för att hämta nyckeln som en hade lånat förra veckan.

Det fanns ej någon nyckel på kontoret så fick sitta och vänta i 45 min innan jag fick tillbaka den, vilket resulterade till att jag blev sen, det va mycket halt ute på vägarna så det gick häller inte att köra så fort.

Nu är jag hemma, och det är nu tänkte att jag ska ta med en 50 min promenad, väl hemma blir det att tillaga når enkelt, fiskpinnar och makaroner med majonös , tråkigt men rätt så gott, blir sådan mat när man inte har så mycket pengar.

Efter maten blir det att duscha sen vet jag faktiskt inte vad kvällen har att erbjuda, antar att det blir tv-tittande tills jag blir trött.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack för de peppande orden. :) Det kan va lite svårt att få in allt ibland som man läser. Kämpa vidare du med, med jobbet. :) Å vi får ta å ses nån gång när de e lite mindre plugg å när du också har tid ses. Kram

2012-01-24 @ 22:34:20
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0