Dag 6

Nu har det snart gått en vecka sen jag skulle börja om med mitt liv, med nya rutiner och sluta röka och börja träna, börja med nya maträtter.

Vad har hänt, inte mycket, promenaderna är väl dem som håller i sig, men har inte fått in rytmen en, det har inte blivit en rutin i mitt liv så att säga, men jag kämpar på med det.

Nya mat rätter och träning får jag vänta med tills ekonomin tillåter det.

Rökningen är jag på gång med. återkommer mer om det när jag lyckas tagit mig igenom den första veckan som är svårarst.

Jag ska ju på intervju för hoppningsvis nästa måndag väntar på besked om ledighet innan jag vet om det blir måndag eller ej.

Och skrev fel det är ett företag som heter provoice och ni som undrar (madde och annso) Så är det ett säljar jobb men inte det e lite mer en så man jobbar åt företag som behöver hjälp med olika bitar mer en så vet jag inte just nu. Men det låter som ett bra jobb iallafall, bra möjligheter och bra lära för framtida jobb.

Har precis varit på första passet idag kom hem för en stund sen, och dem ringde nyss nästa kund jag hade är sjuk så sitter nu och väntar på om det dyker upp nå mer det får vi se annars är jag ledig resten av dagen.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Madde

Ok! Önskar dig lycka till! Kramar!

2012-01-31 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0