År 2011 !

Ja detta år kan jag i korthet säga att det har varit ett år där jag byggt grunden för att gå vidare här i livet.

Jag har studerat klart och är intagningsbar på den linjen som jag någon gång i framtiden vill gå om annat inte går så bra.  Det ända som fattas är två års arbetslivserfarenhet och det är med redan klart 2013 är säker på det jobbet jag har nu tills dess och förmodligen längre en så om jag blir kvar så länge.

Jag har tagit mitt körkort :) !

Jag har avslutat min kontakt på psykmottagingen.

Det är dem stora saker som hänt 2011. . .

På den privata biten har det svajat en aning men nu har det svajat klart ! Vill inte gå närmare in på det !

I det stora hela så har det inte hänt nåt WOW utan det har varit mycket att vänja sig vid med jobb i det störtsta hela.

Det har varit ett väldigt bra år på många plan men som man säger går det bra på ett plan så går det alltid mindre bra på ett annat plan, och det kan stämma in på just mitt 2011.

År 2012:

Kommer blir ett mycket spännande år på väldigt många plan, det svåra just nu är VART SKA JAG BÖRJAN NÅGONSTAN !
Det e vad jag sitter och tänker på och klurar på just nu. . .

Det är därför jag inte har skrivit så mkt , för har hjärnsläpp och beslutsångest på hur jag ska bygga upp år 2012 på bästa sätt och på ett smärtfritt sätt, när man man mått väldigt psykiskt dåligt  så har man lärt sig att inte bara tänka på det praktiska utan även på den psykiska biten, det är därför detta blir så svårt att planera upp det måste ske efter vad mitt psyke klarar av också.

Det kanske kommer vara lite tyst från mitt håll medans jag ska försöka klura ut mitt 2012.

Emelie L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0