Underbar helg !

Denna helg har varit fantastisk. . . Tänk så kunde man ha så här skoj varje helg. . . Så fort det rullar in pengar så kommer jag kunna ha det så har fantastiskt :)

I fredags då va jag ju själv riktigt tråkigt va det, på lördag då sov jag ut sen åkte jag till min mamma och hälsade på vi gick ut och åt med tessan och bengan mamma kar.

Sen en sväng till erkislund har hittat min favorit inrednings butik så nu gäller det att spara ihop till min dröm möbler :)

Sen hem där satt jag, mamma och bengan och tjötade vid köksbordet i timmar, vi hade det super duper trevligt och roligt. . .

Innan jag åkte så fick jag mig en räkmacka så jävla gott :)

Tessan och hennes pojkvän följde med mig hem, och annso kom över och vi satt och tjötade ända till 2 på natten så jävla trevligt :) As härligt att få umgås med henne igen. . .

Och idag så har jag tränat med tomas, vart i v-råd och lämnat av syrran och hennes kille sen tog jag en kopp kaffe hos mamma och sen hemåt och nu gör jag inte så mycket det blir väl lite tv snart skulle jag tro. . .

Ha de gött !

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag med tyckte de va trevligt få umgås, mycket roligare än att plugga. :) Imorn ses vi igen. kram

2012-02-28 @ 00:16:24
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0