Helgen + en spännande måndag. . .

Helgen har varit ok, har varit nere i gbg och hälsat på min pojkvän, vi har inte gjort något speciellt, tagit det lugnt i lördags va vi iväg med lastbilen och hämtade han pappa i småland, det va kul att komma iväg lite, är ju rätt trött på att sitta hemma men vad gör man inte när man inte har pengar men denna vecka ser jag fram emot, många nya rutiner ska insättas jag är mer en taggad,

Denna helg har med varit en bra helg för mig då jag verkligen tagit mitt sluta röka på allvar visst har gjort det hela veckan, men har inte klipp banden en, det blev en rejäl nedtrappning under veckan vilket fick mig att må riktigt dåligt till en böjan men helgen den har varit enkel det ända som har varit svårt är morgon ciggen och en cigg närmare kvällen men jag har hållit mig till dem, i gbg kan man ju köpa lösa cigg alltså styckvis. Så det va värt guld och idag blev det några fler men känner för första gången " fan va önödiga cigg jag rökt idag " dem har inte fått mig att känns något Kände när jag stod och vänta på tåget att jag tar hellre en sug tablett och det va en skön känsla att jag faktiskt hellre ta dessa än en cigg !

Och det blev inte bara en intervju idag. Två styckna blev det, båda säljajobb. . .

Det kändes härligt och bra efter intervjun och hoppas att jag gjorde bra intryck ! :)

Får svar senare under veckan. Nu efter helgen och denna dag är jag riktigt taggad för fler nyttiga mål och rutiner.

Äntligen nu är den glada, posetiva och målinriktade Emelie tillbaka ! Yaaaaay !

Nu ska jag se på kvällsöppet !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0