Härligt att få prata ut !

Idag har det varit jobb och så körde jag fel i helvetes näshulta, så jag har yrat omkring i skogarna där ut som ett fån.

Men till sist kom jag på min plats men det blev välsigt stressigt , hade en halv timme på mig att göra så mycket som möjligt för att inte lämna kvar allt för mycket till den kollega som hjälpte mig så att jag kunde åka iväg till min psykolog, för tog fel på tiden när jag bokade in möte med henne, men ja allt löste sig till slut :) !

Och väl där så välde jag ut allt möjligt som har hänt, och fi fan va skönt det va att få prata en en vettig människa som kan allt om problem i sin vardag, jag har aldrig uppskattat den tiden hos henne som jag gjorde denna gång, och jag tror att det e just detta jag behöver, detta ögonblick hos henne va vart guld, att verkligen prata ut med en som faktiskt kan hjälpa mig väldigt mycket. . .

Jag kommer nog fortsätta med detta jobbigt bara att göra det med en ny. . . Men få se, ska träffa henne några ggr, och så blir det att börja med antabus igenom dels ta och prata med en docktor som kan vägleda mig hur jag ska göra med alla prover jag ska ta i gbg osv osv. . .

Är så glad att jag tog förnuft i fånga å höra av mig tyckte även hon, hon va stolt över mig och säger att mognat, och dels har jag en hållbar plattform att jobba mig vidare på det gav mig hopp . . .

Idag är det varken bättre eller sämre men jag har en gnutta lättnad inom mig och det är lite posetivvt för min del.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0