Ensam eller bli anklagad. . .

Just nu väljer jag ensamheten istället för att bli anklagad. . .

Jag söker uppmärksamhet och någon att prata med för en stund men när jag gör det så blir jag anklagad. . .

Jag försöker bara fördriva tiden med något när denna person är fullt upptagen helg efter helg. . .

Klart som fan jag söker uppmärksamhet och någon att fylla mina tomrum med. . .

Oavsätt om det är en tjej eller kille. . . !

Vad spelar det för roll, jag skulle förstå min kille om han gjorde det ! Bara för att han känner sig ensam, inte annars, men om han känner sig så ensam och vill prata eller umgås med någon som inte är av samma kön så visst bara han får glädje för stunden.

Just nu känner jag mig instängd för hellre sitter jag ensam istället för att umgås med tomas tex och sen få skit för det. . .

Men det suger enormt mycket. . . !

Känner mig ledsen och kluven och vill umgås med någon eller bara prata med någon  men jag kan inte bara för det är inte av samma kön så !

Och familjen den bor långt bort så dem kan jag heller inte umgås med. . .

Så det blir att sitta själv här i mörkret och bara låta tiden gå, jag vågar ingenting annat. . . !

Jag har annso det är den ända jag har att umgås med av samma kön och det är inte alltid hon har tid för hon i mitt uppe i pluggvärden och jag vet hur det tar musten ur en. . .

Visst vi ska ses på måndag då ska vi se om jag lyckas bli någorlunda blond. Ser fram emot det. Ska bli kul och umgås med henne lite, och dels slippa få skit för det ! Det är det skönaste med det hela. . .

Jag är bara så irriterad just nu !



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Imorn köper jag någe gott och kommer å har en tjejkväll. ;) Kommer melodifestivalen då. Kanske kan pigga upp lite. Snart kommer den härliga våren och sommaren också. :) Wohooo. med mycke träning å skojigheter. ;) Kram...

2012-02-24 @ 23:59:01
URL: http://zofiesworld.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Försökte peppa lite...

2012-02-25 @ 00:00:16
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0