Dag 7. . .

En vecka nu och jag har inte alls hållit vad jag lovat, men ska fortsätta och se hur många det tar att komma igång med allt.

Igår va jag iallafall jätta duktig med rökningen, mina sug tabletter hjälper mig mycket. Och idag har det med gått bra, får se hur fortsättningen blir. . . :)

Blev väldigt glad idag över en sak, en som jobbar med både städ, råg och tips (en hjälpande hand) och som kontrolant med våra städare, skrev ett mess för några timmar sen och sa att hon jätte gärna kan vara en av mina referenser när jag söker jobb i gbg, himla kul alltså, då känner man att man verkligen gör ett bra intryck och ett bra jobb när hon själv erbjuder sig :) :) :) många glada miner på detta. Det va något som förgyllde min dag och mitt självförtroende.

Idag är jag med glad för jag har fått jobbat lite, jag har varit och besökt nuevo på lunchen och sen ut till en mycket trevlig kund jag älskar och städa hos henne.

Sen vidare till pappas jobb för jag trodde det va någe fel på bilden för att det blinkade service på den men det innebär att det behövs byta olja på bilen vilken han sa i söndags men visste inte att det blinkade så för den saken skull men men, det blev med att rådfråga hans kompis på jobbet om däcken, eftersom både sommar däscken och vinterdäcken har slitits väldigt mycke på insidan av däcken framtill, så på måndags ska vi skicka det till en verkstad eller till en som pappa känner så vi får lite rabatt på det. Sen får vi se vad dem säger om det hela om det räcker med en justering eller om vi måste byta ja nu vad det heter det har jag inte på minnet.

Sen skjusade jag hem pappa och sen hämtade jag Tomas en vän på hans jobb (praktik) men jag säger jobb för hon jobbar och lär sig saker och det är jobb för mig även om man inte får pengar för det.

Och det verkar ett bra ställe lite kallt i verkstaden bara. men annar helt ok. :) Glad för hans skull att han har hittat en sysselsättning en bra sådan :) !

Han bjöd på donken gott, gott , gott , speciellt gott när man bara äter fattighets mat hemma :)

Väl hemma frusen som jag va så hoppade jag in i duschen direkt det va riktigt skönt, och nu sitter jag här och ska slöa fram tills det e dags å lägga sig . . .

Ha en bra kväll !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0