Då kryper jag in i mitt krypin och tar helg. . .

Exakt, nu är helgen kommen, och mycket sova kommer bli av, men även träning imorn eller på söndag har inte bestämt mig en. . .

Har heller inte bestämt mig om jag ska färga håret i dag eller under helgen. . .

Jag är nog den mest veligaste personen som finns, jag har heller ingen koll på nåt nu förtiden. . .

Mitt minne sugerjä just nu, och jag går runt som en sombi och bara är just nu. . . Tänker ihjäl mig, har har att man förlorar mycket hjärn celler när man tänker för mycket och mår dåligt psykiskt, det va pojkvännen som viskade det i mitt öra. . .

Så jag kommer typ vara helt störd om tio år säkert. . . Känns ju kul !

Och jag vet heller inte vad jag ska skriva om för att roa er som läser, det e för det mesta blä hitt och blä ditt. . .

Inget nytt , fräscht och peppande, bara massa tjöt om ingenting alls, jag ser mitt mående som ingenting alls längre just för att jag inte kommer vidare det går runt plus minus noll som det gör med allas ekonomi. . .

Mitt psykiska är fan ett ekonomihjul det går plus ett tag sen går det minu och sen går det jämt ut. . .

Hur ska man lägga upp en plan för detta ? Går det ens . . . ! ?

Ne tyvärr det är ett ekonomihjul som ej går att planera upp eller ner, det rullar på fritt. . .

Att hamna i ett dåligt psykiskt mående suger, man blir fast, bunden, instängd i sin sjukdom. . . Man går ut och in i olika tillstånd. . .

Mer en så har jag inte att erbjuda för tillfälligt !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0