BB som jag hatar !

Vem tittar på BB egentligen gör man det då har man sjukt lite och göra iallafall, men nu kommer jag bli en av dem men jag har en andledning blev väldigt intresserad av att se hur just en person klarar sig i detta hur välbehållen. Dels vill jag se om hon verkligen är så jävla sjuk i huvudet som man får intryck av att hon är.

Alltså nu pratar jag inte vad hon vräker hur sig hitt eller ditt, men hur hon pratar och hur hon pratar och lägger fram allt, hennes röst och sitt så kallade scen språk det är för färligt så det finns inte ! Jag förstår inte att hennes närmaste omgivning reagerar, Hade jag varit hennes mamma hade jag skämt ögonen ur mig, jag hade vänt min rygg och sagt AJDÖ. . . !

Men som sagt har bara sätt ett klipp av henne och sen va jag tvungen att läsa lite vad hon skrivit i bloggen för att få mig en uppfattning och den blev ju inte bättre så att säga, en riktigt jävla slyna som knullar runt för att känna sig värd nåt den synen fick jag av att läsa det jag läste !

Men vi får se hon kanske är en helt annan människa bland folk, då hon inte kan gämma sig bakom en skärm !

Men jag e helt säker på att den uppfattning jag har stämmer till punkt och pricka, så nu måste jag fan se det jävla bb iallafall. . .

Och att förnedra katrin så där, det är sjukt, hon kan oxå vara grov i skäften men det hon säger det har hon en mening med, och hon har nåt att tillföra, hon gör nytta med sin blogg och hon är värd alla pengar hon får in på sitt skrivande !

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0