Hipp Hipp Hurra !

Lite så här i efterskott. . .

Helgen blev riktigt intressant och spännande måste jag säga, denna födelsedagen kommer jag inte glömma i första taget. . .

Det blev en halv trip till e.tuna innan Daniels bil dog, Min syster Madde va väldigt snäll som ställde upp på att hämta oss :)

Det blev till slut ett väldigt lyckat kalas Jätte kul att träffa alla nu när det blir mer sällan en ofta, så man njuter riktigt ordentligt när man träffar sin underbara familj. . .

Och man va då inte lite slut när man kom hem på söndag, riktigt slutkörd, och det va heller ingen hit att ta sig till jobbet i måndags, men det gjorde jag och det gjorde jag med storm, börjar komma upp i ett bra antal sälj och nu vet jag vad jag faktiskt klarar som minst och håller jag mig till det så blir det inte så himla lite intjänat men inte heller jätte mycket men dugligt . . . .

Och idag så lyckades jag inte sälja lika mycket pga att jag va tvungen att åka hem tidigare för att tvätta :( men tar igen det på söndag. . .

Nu ska jag ner till tvättis en näst sista vända så bäst att jag avrundar här. . .

Ha det bäst alla kära människor !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0