Det spelar ingen roll. . .

Ne just det , det spelar ingen roll vart man bor nedstämdheten följer med i bagaget ändå. . .

Tråkigt nog, det som är annorlunda är att jag mår inte dåligt på så sätt men det är något i mitt psykiska som hindrar mig från att koppla av och koppla bort på arbetet, jag har gjort ett väldigt urselt arbete denna vecka det är något som hindrar mig från att vara den säljare jag föfr två veckor sen skapade och den va suverän på det hålla, 26 om dagen fick jag iväg och nu sen förra onsdagen så vände det, fick en rejäl blackout och tappade min teknik min inlevelse osv och nu är jag på noll igen om inte ännu värre. . .

Hoppas det bara handlar att jag måste stanna upp en dag och bara få vara själv i tysthet och i lugn och ro för att återhämta mig. . .

Det återstår och se vad resultatet blir på fredag eller på måndag beroende hur jag känner mig imorn kväll. . .

Det jag är stolt över det är att jag inte har lyssnat ett dugg på min indre känsla och mitt psyke utan kört på ändå, men det resulterade inte mer en att jag i stort sätt slänga många kunder i sjön. . . Och det kruvar jag på det känns jobbigt, jag kanske skulle ha lyssnat på mitt indre eftersom jag känner mig själv att ibland behöver jag en dag för att repa mig mentalt och sen kan jag köra på ett tag, för jag känner mig själv så här långt vad som krävs när jag mentalt inte mår bra. . .

Så det blir att koppla av resten av kvällen och morgondagen och så får vi hoppas till 100 att det är vad jag behöver för att snabbt resa mig och gå vidare och prestera bra på jobbet. . .

:)

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0