Steg ett. . .

Snart är steg ett avklarat i min steg metod, jag har blivit klar med den sista engelska uppgiften hoppas det räcker för att sätta ett betyg, när jag väl får betyget så kommer jag vara behörig för min utbildning inom studier nu fattas det bara att jobba i två år, få se sen om jag tar ett till försök i matte c har inte bestämt mig en. . .

Planen är att gå igenom det jag kan mindre ta hjälp av min förra matte lärare, och när jag känner att det sitter så ska jag betala 1500 för att göra ett prov klara jag inte det så får det vara, behöver inte matte c till den utbildning jag ska gå men jag är sån har jag påbörjat nåt så vill jag oxå avsluta det med minst ett g. . . När det gäller studier. . .

Så det är planen, när jag gjort mitt sista försök i matte c så ska jag påbörja mitt jobbsökande i göteborg :)

Och inom jobb så går det bra just nu, känner ett behagligt rus i kroppen av att ha utvecklas och fått tillbaka mitt tålamod med att stå ut och tänka posetivt med detta jobb. . .

Och vad förväntar man sig har man inte någon direkt erfarenhet av andra jobb så kan man inte få så mkt bättre dels när man varit borta från arbetslivet så länge som jag varit så är detta faktiskt ett kanon jobb om man tänker i dem banorna, det måste jag göra för att stå ut det e dagens tips från mig denna dag. . .

Tänk i andra banor och inte bara att jobbet i sig och lönen, tänk utanför banorna och vad det gynnar dig att ta ett jobb vad det en gäller. . .

Du har större chanser att få ett annat jobb, du skapar bra rutiner i vardagen, du har nått att göra om dagarna, du tjänar dina egna pengar, du behöver inte ta pengar från staten, du får ihop lite pensionspengar. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0