Ibland ger man bara. . .

Senaste tiden har det känst som man bara ha gett och gett. . .

Kanske är därför jag är nedstämd just nu, vet inte vad som har hänt med mig, va inte så längesen jag va nedgången. . .

Även om det mesta praktiska är löst så känns det som mitt liv kommer braka samman, har den känsla är jobbigt att vara posetivit när man känner så. . .

Vet väl vid det här lagret att dessa känslor går över fortare en vad man just nu tror. . . Jag vill komma bort från dessa svakar jag har nog med svaret på min funderingar, har slaravat med min dagliga medicin, jag är säker på att det har med det och göra. . . Har börjat med den igen så vi får väl se om det blir någon förändring.

Men till skillnad från förut så gör det jag måste, ta mitt ansvar att gå till jobbet och studerna är jag klar med.

Ja jag vet inte vad jag mer ska skriva om, det händer inte så mkt i mitt liv just nu. Tråkigt nog.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Madde

Du får komma o vara moster till 2 snart :) kram Madde

2011-09-21 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0