Tiden jag ej har bloggat. . .

Ja jag har ju inte bloggat på ett tag så jag för köra en resumé av den tiden tänkte jag. . .

Ne  vet att jag höll på att spela poker tmkt ett tag, och det har jag lagt av med, hade som planering att spela på onsdagar klockan 21.00 men det har heller inte blivit av, del så går grays då men det har inte varit bara det som inte har gjort det.

Det va svårt första veckan att hitta ett sätt att hålla sig borta, inte så att jag va beroende utan det va en skön sysselsättning så¨när jag la av med det så fanns det plötsligt en himla masssa tid över till annan, och eftersom jag har mina bägransningar som jag måste följa med att inte aktivera mig allt för mkt för det kan ev. sluta illa.

Så första tiden jag då håll jag på att motera upp en massa nytt i hemmet, Jag tog ett lite större lån på ikea än det jag hade , så en massa nytt fräscht har jag i mitt hem just nu, gillar inte ikea så himla mkt igentligen men det är ett billigt alternativ sålänge.

Så jag ska lägga upp bilder en är det inte klart men snart har lite kvar i badrummet och i garderoben och sen har jag kommit på lite nytt till halen så ja jag lägger upp när hela "bygget" är klart :)

I jobbvärlden har det gått riktigt bra , har fått flera timmar och förra veckan skrev jag kontrakt som gäller fram till 2013-06.31

Så det är härligt nu är man trygg i två år inom detta yrket.

Och hur det blir med gbg det får vi se, det har varit lite körigt med kärleken ett tag, men det verkar kunna arta sig och ev bli bättre mellan oss, så jag ligger lågt med att söka jobb där nere, har sökt jobb förr förra veckan och får jag svar på dem så får vi se hur det blir om jag tar den chansen eller ej, något daniel och jag för disskutera.

Familjen har även fått en liten plutt (liam) till världen det va nog trygt en månad sen, jätte kul :) och lite smått avis blir man vill med bilda familj. . . !

I helgen va jag i katrineholm hos min syster och hennes lilla familj :) (Det va hon som fick lilla liam )

Fredagen då såg vi på idol och käkade tacos, Lördagen tillbringade jag halva dagen till att ta tåget ner till gbg för att hämta lite saker bla min älskade dator :P, Daniel och jag fick även prata ut lite, och det kändes skönt att prata öga mot öga en i telen och på mess.

Och denna vecka ja jag jobbar på somvanligt har även hjälp min moster med lite saker och nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt resten av dagen.

Bilder på liam och lite annat blir att lägga upp senare, idag eller just nu orkar jag inte.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0