Fortsättning följer :P

Hejsan allesammans.

Ja då va mitt första julbord nånsin avklarad, och fan kul, mysigt och trevligt vi hade har inte skratta så mkt på väldigt länge, skrattade mest hela tiden, fan va härligt det kändes i hela kroppen, och man va bra sugen på att fortsätta kvällen ute på krogen det hade suttit fin fint, men man vet aldrig än e inte kvällen eller natten slut. . .

Eller så spar jag det till en annan helg, ska upp rätt tidigt i morn för han som ska köpa byrån kommer redan kl 10.00 så kanske lika bra och bara ta dem två ölen jag har hemma sen sussa lite. . .

Idag har jag verkligen fått inblick i mig själv väldigt mkt, redan när jag började rensa ut tänka ut exakt vad jag vill ha vad jag faller för i smak alltså stil i både kläder, uttseende och inredning, det har varit en spännande dag lite märklig, den har varit så djup på något sätt har hittat mig själv och jag kan säga mitt nya liv börjar idag, mitt nya har kommit fram, elller mitt gamla jag fast 10 ggr bättre, jag känner för första gången att jag har inga problem, visst jag tar medcin mot vissa saker men det stör inte mig, min resan som jag gjort dem senaste åren har verkligen gjort nytta. . .

Jag säker på mig själv, jag tror på mig själv, jag klarar äntligen av alla bitar som jag under en tid varit väldigt rädd för när jag varit deprimerad, och det har varit att vara bland folk, vara social glad öppen pratglad framåt, och det fick jag bevis på idag, idag kände jag hur trygg jag va i mig själv och det märktes att folk runt om mig kände av det, många runt om som inte satt med oss alla fick man ögonkontakt med, alla tittade man kände att folk märkte mig dem såg nästa lite nyfikna ut på mig, det kändes härligt att jag vuxit så himla mkt. . .

Och detta kommer aldrig någon kunna ta ifrån mig ingen kommer kunna bryta ner mig igen, ingen verkligen, visst jag kommer bli ledsen över vissa saker som håller mig väldigt varmt om hjärtat men jag kommer aldrig mer hamna i min mörka tysta grop den är begravd jag har kommit upp, jag har sakta men säkert täpt igen hållet.

Så jag säger GRATTIS till mig själv jag har besegrat, jag är en vinnare, och alla som är eller har varit deprimerad och besegrat det vet vad jag pratar om. . .

Jag är så glad och lycklig så jag vill inte ta upp en massa tråkigheter som faktiskt händer i mitt liv just nu. . . !

Ha en bäst kväll alllesammans !

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0