Första julbordet

Hej. . .

Dagen igår slutade inte så bra, somnade i gråt och vaknade deppig, för min del är det både posetivt att vara deppig iallafall över det som jag är nu, idag ledde det till att jag rensade ut hela min garderod kläder som skulle säljas låg redan i påsar men orkar inte sälja allt detta så det gick till mysorna, det som jag rensade ut va mestadels min samling på kartonger som bara legat där och samlat dam, anledning till att jag samlat på mig kartonger är av två anledningar visa kartonger där man kan packa ner sina saker i köket ( prylar som man köpt som förpackas i kartonger typ mixer brödrost anledningen att jag sparat på dem är för det blir lättare om man flyttar med att packa ner dem i dess kartong, resten va skokortonger m,m just för om man har nåt som man behöver lägga ner i kortong en julklapp eller present. men nu åkte allt ut för dem har bara legat där utan användning så hädan efter åker sko kartoner m,m direkt i sopparna. . .

Jag får med min byrå som har stått i garderoden hämtade imorn av en köpare.

Så nu är min garderod snart tom har lite jackor och tröjor som hänger där, plus en julkortong, en minnes kortong och en kortong där jag lägger ner alla sommarkläder till vinter och alla vinter / höst kläder till sommarn.

Men hela denna garderod ska förvandlas ska designa och göra den till min egna, tog med och slängde den fula plast mattan som låg där inne och under den va det ett mkt fint gamal trägolv som ska bli vitt. . .

Ja snart har jag mitt dröm hem det finns lite som jag ska göra om som jag inte blev nöjd med eller som inte passar min stil just nu. . .

Mer om det återkommer jag till när jag är klar. . . :)

Ja och åter till rubriken snart är det dags för mitt första julbord. hinner inte skriva så mkt om det för snart ska jag iväg och mingla lite med glögg innan julborder.

Så jag måste tyvärr avsluta det hela nu men jag återkommer ikväll för har så mkt som jag vill få ut. . .

Ha en bra kväll så länge.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0