Jävla spegel. . .

Det tog en väldans tid att sätta upp den, ja e man själv så e man. . .

Den väger ju en del så det e svårt att skjustera och ha sig, men upp kom den, bara för jag gav mig inte. . .

Så nu e den på sin plats. Nu fattas det bara en vit byrå, ny matta och lite krims krans.

När jag är klar med hallen så fortsätter jag med köket, ska ha en ny tapet den andra åker ner, sen ska jag fin måla det som är kvar, efter det e klart ska det inhandlas en skänk och skåp luckor och sen en matta och lite krims krans. . . 

Sen har jag jag bara toan och v-rummet kvar, sen e jag klar :) så i agusti månad e jag ev klar med lägeneten.

Känns härligt. 

Ja ne annars händer det inte så mkt mer i mitt liv, pluggar på , söker jobb och försöker så gott som att nå mina mål. . .

Fan hälften försvann orkar inte skriva om så detta får duga så länge.

Återkommer imorn. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0