Full rulle hela helgen. . .

Det har varit full rulle hela helgen, i fredags åkte jag till v-rås med syster sabine och hennes kille,  tog även med tomas en kill kompis, vi åkte för att fira tessan min yngsta syster hon fyller 18 år :) Hipp hipp hurra för henne ytterligare en gång. . .

Och dag sov jag som en stock från 21 igår till 11 idag, kollade sen runt på köksfläktar och har hittat en nu som pappa ska ge mig i present i slutet på denna månad :)

Sen runt 13 tiden åkte jag till tessan igen, med mormor och åke. . .

Och nu får jag äntligen berätta med stor glädje att jag kommer snart bli moster igen, madde ska få ett till barn, alltid lika kul när en ny kommer till världen :) Grattis till dig och andreas. Och till julia som nu är överlycklig som ska få bli store syster :)

Somvanligt blir jag mer och mer sugen på att själv skaffa en, men ska vara förnuftig och det e bra att jag har en förnuftig kille som ännu inte känner sig redo, så då passar jag på att jobba på min kärrier :) som för mig betyder väldigt mkt om jag uppnår ditt. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0