Tråkiga helger. . .

Igår på förmiddagen kände jag guuuud så skönt med helg sen när jag kom hem så kom ångesten, tidden gick så sakta, och tanken på att vakna upp på lördagen rätt så tidigt och inte ha nåt att göra. . .

Visst jag ska tvätta, gå till en tapetserar butik, plugga in glosor, osv.

Men ändå allt detta kommer jag vara klar med vid 18.19 tiden, sen då, det går väl heller inge bra på tv.

Har en cigg kvar nu att röka och det här med att köpa sig ett nöd paket fungerar inte, så nu blir det bara sug tablerter för min del, och det kommer med vara ett störande moment så om det blir så mkt att plugga det vet jag ej en, för utan cigg är = rastlöshet och konsentration svärigheter. . .

Vet ej vad jag mer ska skriva. . .

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej :) Kanske du ska planera in lite kul till helgen ibland? Se film med nån? Äta god mat. Bio? :) Du är duktig som kämpar på!

2011-01-15 @ 11:22:02
URL: http://glitterliv.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Va så rart när du skrev du va en lycklig liten kvinna. :) hehe. Bra kämpat vännen. Keep up the good work.

2011-01-16 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0