Lång dag har det varit. . .

Denna dag började med en försovning såklart. men men ska inte sura över det kom till skolan 09.15, hoppas på att komma iväg i tid imorn, måste skärpa mig på det planet. . .

Väl i skolan, gick jag igenom 2 blad med eng glosor, efter lunch ner till nuevo på möte, efter det hem och plugga ytterligare 2 sidor med eng glosor.

Sen diska, hatar verkligen att diska nu när det inte alls gå någe vidare bra, har stopp i avloppet så det blir snabbt fullt med vatten så man får diska i omgångar. . .

Sen lagade jag mat, duschade och nu sitter jag och njuter av lugn och ro, tv, blogg och face.

Ska snart äta lite romte gröt e helt beroende av det hehe.

Ne nu ska jag inte trötta ut er med mitt tråkiga snack. . .

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0