Jag är sämst jag vet . . .

På att roa er på denna blogg, men annat har tagit upp min tid, i helgen så va jag hos älsklingen min, och igår va jag för trött för att skriva nåt.

Men idag e jag redo, skolan tar upp all min tid just nu, håller många bollar i luften just nu, men det har gått bra förutom att jag är helt slut om kvällarna. . .

Det som står på på mitt schema vecka för vecka är, matte C eng A och kör teori. . .

Nästan all ansträngning går åt till engelskan, många ord ska läras in många gamla ord och användbara meningar ska läras in, gramatik men där gäller mer repititioner som ska hålla minnet färsk. . .

Ja som sagt det blir inte mkt tid över åt annat, och i min personliga utveckling så går det lite fram och tillbaka, men det är nog alla omställning som jag jobbar med dagligen, att komma upp i tid, komma i väg i tid, jag försöker hålla tempot uppe det va svårt i början men nu efter tre veckor rulalr det på bätter och bättre, det blir mer och mer gjort för varje dag och förvånad blir jag hela tiden, "skit har jag hunnit med allt detta och klockan e bara "

Det ända som jag har haft lite problem med e mat intaget, inte så att jag inte för i mig mat på en hel dag men bör att lite mer ändå . . .

Sen till rökningen, har inte slutat en, men kämpar och rökintaget har minskat under en längre tid, så jag för framsteg där med, men det kommer få ta tid. . .

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tänkte fråga om allt är okej. :) Men gissa att du vart upptagen. Kämpa på med plugget. KRAM

2011-01-26 @ 00:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0