Det va den veckan de. . .

Från tisdagen har veckan bara försvunnit, och efter denna vecka känner jag mig stolt över mig själv, jag har gjort många insatser och kämpat på som bara den. . .

Nu gäller det bara att försätta kämpa. Kämpa, kämpa och kämpa in i det sista.

Denna vår kommer bli ett kämpar halvår, och jobb kommer jag ha till sommaren. Så det jag behöver göra nu är att kämpa på med mina studier och körkortet. . .

Och inte nog med det så har jag många planer för lägenheten, och är snart klar med idéerna, mer om detta säger jag när jag e helt klar. . .

Så mkt tid kommer även läggas på inredning och renovering. . .

Skit kul att ha fullt upp tycker jag och nu ska jag inte sluta våga att verkligen ta mig an för mkt. . . Jag kommer bara inte sluta le när allt väl är gjort det vet jag, jag har känt den senaste veckan att jag kan verkligen börja blicka mig framåt, känna ett lugn över framtiden, och jag börjar mer och mer kunna allt posetiva jag gör och jag börjar mer och mer börja tro på mig själv, jag börjar verkligen få insikt i att jag kommer ta me fan komma till mit slumål jag bara känner det, jag kommer aldrig ge upp, sluta tro, jag potential till att lyckas jag ser det för första gången, och det e en vääääldigt härlig känlsa ska jag säga, men gud vad jag har fått arbete mig framåt för att bara få känna att jag är värd mkt, jag är smart, jag har potential till att lyckas med precis det jag vill, många uppskattar det jag gör både för dem och för mig själv. . .

Och jag får mkt beröm vilket stärker mitt självförtroende. . .

Jag är en väldigt lycklig liten kvinna just nu, en liten kvinna i sina bästa år, och tänk bättre en så här kommer det bli det är det bästa av allt. :)

Ha en bra kväll allesammans.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0