V-rummet halvt klart. . .

Tapetserat och uppsättning av den så kallade säng himmel har skett i helgen. . .

För att ha tapetserat helt själv så är jag riktigt nöjd, faktiskt, sängehimmeln blev inte alls som jag hoppades på, men räddade det en anning med plan b hehe, som jag kom på då huvudvärken över att det inte blev som jag ville med första försöket, men är nöjd med plan be, men jag tror om det finns kvar så ska jag köpa två av dem vita och två av de orangea men det blir en senare fråga, ska försätta med hallen nästa fredag, då ska den äntligen få bli klar eller nästan, det som kommer fattas är en ko matta och en vit byrå. Ko mattan är dyr så jag ska sattsa på dem andra stora och dyra sakerna, sen tar jag finässerna med tiden. . .

Efter att byrån till hallen e inköpt så ska jag ta mig friheten att shoppa kläder hehe :) man måste variera sina inköp, så hela jag blir nöjd. . .

Annars så ja måeendet e väl inte helt på sin plats, men försöker så gott som att inte ge upp hoppet om mig själv, det som just nu är viktigt e att jag inte lägger mig ner och skiter i allt, och jag har lyckas rätt så bra med det, jag är nog snart tillbaka. . .

Om jag nu klarar mitt körkort då kommer allt att glida på mkt mkt bättre, jag har stannat helt vid den tanken, att jag vill verkligen klara detta, då kommer en stor bit av mig bli hel, det andra vet jag att jag klarar. . .

Ja det finns inte så mkt mer att säga. . .

Bild på ja ni vet. . .


Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0