Mår dåligt. . .

Nu e jag där igen, neråt men inte ner till botten, e nog allt slit med vissa saker som tar ut sitt i kroppen just nu när man har kunnat slappnat av mer. . .

Men ger inte upp för det, igår var jag visserligen hemma och sov fram till 13.00 sen vart det en trip till sjukhuset sen en promenad hem, på vägen stannade jag också på indiska och köpte mig ett par gardiner till köket.

Sen hem helt slut va jag, så det blev att diska, äta, duscha och sen sova.

Och idag har jag en väldans huvudvärk, men upp va jag ändå, först till psykologen, sen cyklade jag i snö stormen till framsteget, och försökte så gott som å plugga matte men gjorde ett tal mer konsentration fanns det inte, och så har man en sån snäll lärare som skjusade hem mig :). . .

Så nu är man hemma, tog en alvedon som verkar göra sitt jobb idag, får se hur längen jag är fri från huvudvärken.



Ska packa lite snart sen bara filura lite i sängen till tåget till gbg går. . .

Det kommer även en bild på dem nya gardinerna :) Trevlig titt :P



Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0