Lite av en upp och ner dag. . .

Har det varit, kom inte upp som jag skulle imorse och det resulterade strul hela dagen, kändes det som iallafall. . .
Det märktes mest på humöret. Jag hade ingen lust att plugga någon matte imorse så jag gick till nuevo och sat där några timmar, Vi hade det riktigt trevligt, kul och mysigt där, sen va jag bara tvungen att gå på matte lektionen på fristan, så det gjorde jag, jag va med på genomgången, sen gick jag ner på stan och kollade in lite kläder som jag ev ska köpa nästa vecka, få se hur ekonomin ser ut då.

Efetr en stund på stan fick jag sällskap jenny ringde mig och va med nere på stan så vi gick och trosade runt sen mötte vi min syster sabine, och hon gick med oss och sen kom en kompis till henne och mig som också följde med en sväng runt, så hela eftermiddagen har jag spenderat på stan, det har varit väldigt härligt. . . Det e skönt att ta dessa stopp i livet ibland , på stan och strosa runt i det fira, så känns det ungefär. . .

Och nu ikväll ska det lagas mat och diskas, sen slappa till det framför tv.en

Ha en bra kväll allesammans. . .

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0