Helg. . .

Som alltid är det lite tråkigt med helg, speciellt när man är själv, men denna helg har varit väldigt uppskattad av lilla mig, jag har nu äntligen blivit klar med tapetseringen i v-rummet, ska imorn sätta upp säng himmeln. Längtar så. . . Det kommer bli tok mysigt att sova när den kommer upp. . .

Har idag tagit tag i städningen, har städat hela lägenheten, och diskat. känns skönt de med, och nu börjar jag bli lite smått seg och trött, och hungrig.

Ska kolla om det går nån kul film på tv, och även då äta lite matto till de. . .

Ja som sagt ska bara ta det lugnt resten av dagen, ev plugga lite om jag hittar någon ro till att göra det.

Slutet på denna vecka har jag mått lite bättre, har haft lite mer energi till att plugga, dock ingen terori eftersom nuevos datorer ännu inte fungerar. Hoppas dem gör det nästa veckan, om inte så har jag böcker jag kan läsa i.

Bättre en ingenting . . .

Ja ne det va allt så länge.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0