Då va bloggen fixad. . .

Igår när jag inte kunde somna så gör jag som jag brukar kom jag på igår, jag satte mig ner och att jag vill göra min blogg ytterligare stil ren, närmare stilrent en såhär kommer jag inte, i min smak. . .

Och idag blev jag klar, ja jag har inte suttit hela natten och hela dagen idag, jag blev rok trött vid två vilket va bra, men det va ändå svårt att komma upp ur sängen, men iväg kom jag, och lite här och där blev det gjort, hehe, men det menar jag att jag gjorde lite, tog en lång paus gjorde lite till tåg en lång paus, och sen va dagen slut, så det blev inte att prestera i överkant, har mått lite halv sjaskigt idag faktiskt, har inte haft någon ro  i kroppen till att slappna av och prestera, allt kändes väldigt tråkigt, o motiverat där ett tag, men nu känner jag att jag fått unnat mig lite med min blogg och på så sätt fått vila ifrån allt för en stund. . .

Snart ska man med tillaga mat, duscha ev se nåt på tv om det går nåt. . .

Ha en bra kväll allesammans.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej.. Har också känt mig neråt o fått samla nya krafter. Men men det kan ju inte gå uppåt heela tiden, nu har det få gått lite ner så kan gå upp igen nattsvammel Kram

2011-02-09 @ 00:25:01
URL: http://glitterliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0