Tips ! :)

Hej, igår så gjorde jag min uppgift för denna vecka gällande mitt företag, jag kollade upp sjukt mkt böcker som jag ska köpa för att komma igång. . .

Ska börja lätt , från början med grundläggande böcker ordförståelse inom ekonomi termer typ osv, sen klättra mig uppåt, det blir inte först i nästa år måste kolla av med min ekonomi osv, har en annan sak som jag med ska spara till, och vad det är till det för ni veta i ett annat skede hehe :) Spännande va :P !?

Igår kom min älskling till mig igen, och idag kommer han och sover över, väldigt härligt att ha sin älskling hos sig så här mitt i veckan det har varit kanon mysigt :)

Idag har jag jobbat fram till 13.00 ungefär vi jag och min kollega fick två julklappar av våra kunder som vi hade idag 4:e gåvan jag får av kunder härligt, det e riktigt kul :)

När jag kom hem så har tiden bara försvunnit, har pysslat med damning diskning och försökt fixa mitt hår så gott det gick. . .

Och nu ska jag snart iväg till farmor på lite kalas och nu ringde älsklingen min så får avsluta det hela. . .

:)

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0