Helg hos madde. . .

Hej, denna helg spenderar jag hos min syster yster madde :) igår blev det mys framför idol, kul att amanda vann :

Idag har vi brist på ideér på saker att göra, syster sabine och hennes pojkvän kommer senare ikväll så då blir det mys fika med dem. . .

Ja ne det finns inte så mkt att skriva om just nu. . .

Veckan har innehållit jobb och avslut hos psykologen, så nu har jag bara medicinkontakt med doktor, känns jätte härligt nu är jag fri, fri kvinna :)

Men jag fick i uppgift att inte bara klippa allt som varit, utan reflektera mer och se hur jag utvecklas osv. Så ska försöka  göra det. . .

Det har inte blivit något med att bygga upp företaget, men ska försöka sätta fart med det nästa vecka-. . .

Hoppas det blir av, vill så gärna komma fart med det men  e för slö efter jobbet har med problem med min axel så det har blivit mkt vila för att den ska bli bra igen.

Skriver kanske lite senare ikväll. . .

Ha de bra.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0