Bilder. . .

Som jag lovat så kommer lite bilder men kan inte hålla mig från att skriva lite, är på ett jävligt bra humör, vad lite vila kan göra känner mig så himla hel, i kropp och själ, det finns inte många ord som kan beskriva min känsla som jag har inombords, fattar inte själv vart den kommer ifrån, känslan av lycka inombords bara finns där. . .

Och att tron på sig själv ännu finns kvar e helt otroligt trodde från början att det va något som skulle vara just då som förra helgen, men en finns tron på sig själv här och det stärker mig för var dag som går, obeskrivligt som sagt, hur det känns . . .

Är bara så himla glad vill bara skutta runt med min älskling har en riktigt mysig och busig dag, det känner jag för just nu !

Ne nu ska jag sluta tjöta och lägga bilder i stället. . .

Här kommer det lite av varje. . .



Liams söta lilla fot, men kvalitén är inte den bäste dock :( jävla iphone :P





Första besöket av Liam :)



Stolt moster och mormor :)





Min söta prinsessa :)





Mamma och jag kvällen innan hon skulle till spanien vi larva oss lite :)




Morgon mys med Liam han låg i mitt knä och tittade hela tiden ut
på den gråa himlen, jag såg på nyhetsmorgon det va mys det :)
Längtar till att få ta del av dessa morna mig min egna lilla plutt :)







En fin hösteftermiddag som håller på att förvandlas till mörker.
Riktigt härligt med dessa "kvällar" innan mörkret faller över världen






Första mys med ljus i höstmörkret.



Jag början av hösten.



Snygga ryckor i pannan eller vad säger ni ? hehe :)




Fin profil men tråkig jag vet. . .




Stadsparken en plats fylld med frid och en bra samla tankar plats oavsett väder :)




Tack för mig

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0