Höst terminen. . .

Japp då va sommarn över idag fick man nog lite försmak vad hösten kommer erbjuda det kommer nog stå spön i backen hela hösten :P ;) hehe, ne enligt vädret så ska det vara varmt och fint in i oktober till och med.

Men det kan man inte räkna med det kan bli åt andra hållet också, men det jag menade med att att hösten / höst terminen är här, ja alla semestrar är i prencip slut, det märks väldigt tydligt på trafiken, rush både morgon och sen eftermiddag. . .

Och för min del är sommaren över, framsteget och nuevo har öppet somvanligt från och med nästa vecka, så plugg och jobb har jag på schemat under denna höst, och förhoppningsvis bara jobb, Engelskan är snart klarr men sen återstår matten och den ska jag inte ge upp men jag hoppas att jag bara behöver göra ett prov och sen är den över, vill verkligen inte gå om kursen, har inte riktigt tid med det, för vill med jobba, få en fast tjänst så jag får ihopp mina två års arbetslivserfarenhet.

Sen så vill jag med få matten avklararad snabbt för har lite andra planer att stå i som jag vill förverkla under sommaren, men det går jag in på senare om jag nu klarar det som fattas i matten.

Ja denna vecka så har man vart ledigt, har passat på att skriva klart en eng uppgift det har blivit en massa dö tid över med, så en del poker har jag hunnit med, funderar om jag ska fixa nåt poker spel som min älskling har gjort, just för att öva, just nu kostar det tyvärr att öva men vill inte ge upp vill så småning om kunna dra in en del pengar på det. . .

Men jag har en lång väg att gå för att nå det målet sen så preoriterar jag väl inte det mest på min lista.

Men ikväll har jag lite tid över, brukar vanligtvis se på verklighets paserade filmer som går på kanal 9 varje onsdag , det har gjort det hela sommaren, men denna som går ikväll har jag redan sett så det blir en sväng på pokerbordet.

Och imorn kallar jobbet, det va skönt att vara tillbaka på jobbet idag, skönt att göra nåt om dagarna :)

Ne jag avslutar nog där för idag, nån bild kommer som avslutning kommer somvanligt.

Natti med er . . .







Emelie L

Kommentarer
Postat av: Mubi

Hej Emelie ;) ,,,, I really liked your blog you know ..... you really worked on it already :) ,,,,, are you a fassion designer ??? ;) haha

my email is :

[email protected]

waiting for you on msn ,,,,,, come ;) ,,

2011-08-18 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0