Yaaay !

Dagen på framsteg slutade bra, fick närmare vg på matte provet, så känner mig vääldigt nöjd just nu. . .

Vi ska gå igenom provet imorn. . .

Resten av dagen ska jag övningsköra, kolla lite mer grundligt vad moderaterna och socialdemokraterna har att erbjuda, vet det jag behöver veta men ska ändå ta mig tid och uppdatera mig lite, har inte alls hängt med så mkt i debatterna och deras tal till folket så ska gå in och läsa lite om dem, sen kommer mina ord vad jag tycker och inte tycker. . .

Sen ska jag gå igenom kap 2 i matten  (geometri) kolla igenom det lite, små räkna se vad jag förstår och förstår mindre bra, sen göra en planering fram tills nästa prov.

Tänkte att jag gör det idag, för jag kommer komma senare till framsteg imorn för jag har psykologen och medicin hämtning på morgonen, sen ska vi gå igenom provet och efter det ska jag sätta mig med eng och planera upp tid för det med :)

Återkommer senare.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0