Val 2010. . .

Självklart ska jag följa valet i valvakan på tv4 , tänkte först inte göra det, kanske inte gör det programmet igenom, men vill gärna se hur det ser ut nu i början. . . Jag håller självklart på moderaterna, och har även varit iväg och röstat på dem. . .

Få se om jag håller mig vaken, vill ju vara med och veta på direkten vilka som tar hem detta. . .
Sjukt spännande är det i år.

Resten av denna dag så har jag varit väldigt rastlös, Daniel åkte hem i förmiddags, det blev inte en hel vecka med honom :(, saknar han sjukt mkt. jag har tvättat och städat upp skrivit upp lite mål inför kommande vecka. Har även förberett med mat inför dem kommande två dagarna, mat som jag ska ta med mig till skolan.

Nu kommer dem första siffrorna i valet, måste vara delaktig så jag avslutar här.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Lixy

Vad tycker du om att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen?

2010-09-20 @ 18:41:41
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0