Toppen, Toppen, Toppen !

Känner mig väldigt tillfredsställd av mitt liv just nu, det kan inte bli bättre. Hade en bra möte med min handledare på nuevo, vi gr så att varannan vecka har jag samtal med henne och varannan vecka med psykologen. 
 
Och idag pratade vi mkt om hur långt jag har kommit med mig själv, sen om att sätta in andra saker i vardagen som inte innefattar studier, så att säga saker som ska få mig att släppa studier ett tag och ha något med mig som tillfredställer mig och som kan värdesätta mitt liv som då inte har med prestation inom studier att göra.

Så från och med nästa vecka ska jag börja lägga in träning (vibb) til latt börja med, få in det i min vardag, två dar i veckan, tisdag och torsdags efetrmiddagar.

Jag ska med nu lägga in tid för lite djupgående pluggning i kör teorin, jag e inte långt ifrån mitt körkort nu kan jag säga, körningen går yberbra, självklart finns det små saker att träna mer på, men nu är den värsta biten över, så nu är det bara att köra på :)

Jag kommer med få en vecka ledigt i slutet på okt, ska då åka ner till Daniel och vara med han en vecka :) Så kul att jag fick igenom detta beslut, har nu något att se fram emot, vilket kommer peppa mig att göra bra i från mig av den studie tid som jag har plus annat.

Lite roligt, hon blev glad över det beslutet, eftersom jag inte uppskattat ledighet förr så tyckte hon att bara de va en framgång i mitt måeende , att jag verkligen kan ta till mig ledighet och vila från det normala. . .

Har så mkt stabilitet i mitt liv just nu ska denna ledigheten kommer jag njuta av till 200%.

Har hittat min sätt att plugga på, jag ligger i en tid sen tar jag mig en paus för då ökar min prestation och inlärningsprocessen. . .

Jag är med nu på gång, på gång för förändringar, jag har hittat mina verktyg, jag hakar inte upp mig lika mkt på saker och ting utan viftar bort det och går vidare, tex en sån enkel grej med att försova sig, förur gick jag ned mig väldigt mkt över bara en sådan grej, nu går jag upp tittar på klockan fan jag har försovit mig, sen tänker jag inte mer på det, fixar mig då istället inför dagen, går till skolan och gör det jag hinner. . . Ingen big deal. . .

Jag står nu och väger lite , men är jag har byggt upp min grund, som göra att jag blir mer trygg med mig själv, jag har mina verktyg ifall det skulle komma en svacka i mitt liv, detta ger mig bättre självinsikt, bättre självförtroende och självkänsla, att hitta sin självinsikt och självdistans det e nyckeln, för mig iallafall.

Allt går yber bra, som jag nu under en veckas tid tjatat om, sorry om det blir uttråkande, men eftersom jagaldrig mått bra i mitt liv, det har alltid varit nåt, så betyder detta allt för mig, det betyder enormt, detta i liksom nytt för mig, att må bra i hela mig, min prestation är på topp, jag har rutiner i vardagen och jag följer det fullt ut, jag börjar bli männsika igen, känns nästan som en nyfödelese av Emelie, den gamla Emelie börjar träda fram men samtidigt en ny Emelie, det e svårt att förklara denna underbara känslan, att jag lyckas, fatta, det jag lyckas med e enormt, jag börjar inse det. . .

Jag känner mig väldigt stark, och denna styrka kommer jag bära med mig, denna vetenskap om att man kan om man bara vill , bestämmer man verkligen sig för en grej då jävlar då genomför man det, och vilket tålamod jag har haft, jag e helt förvånad, Jag är stark. . .

Denna helg vet jag ännu inte hur den kommer blir, antingen blir det plugg hela helgen, eller så blir det att vara med daniel hela hegen. . .

Ha en bra helg allesammans.

Kram

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0