Stress = lagom päst.

Hehehe, jag vet inte vad jag får mina ord ifrån :S, det e sån dag idag. . . 
 
Och vad jag menar med det, vet jag inte riktigt, mer typ att nu är det stressigt hos mig men lagom stressigt som sen blir lika med lagom päst.

Känner stress men behaglig stress, man kommer mer och mer närmare sina mål och det e ju e jue bra, men det triggar igång en lite, man känner sig nästa lite rädd att kanske denna gång gå imål med positiv feedback.

Många av mina pusselbitar börjar falla på plats, snart är Emelie hel igen. . . Och det e faktiskt ett skrämande moment, för efter allt detta har man återigen ingen kontroll på vart vägen ska leda en.

Och där ska jag vara väldigt uppmärksam med att tidigt börja känna efter och ev rycka in med mina vertyg, för jag tror att när jag väl kommit i mål e det återigen luddigt vart jag ska bära mig upp till och där tror jag att det kommer komma en liten svacka för mig, men ska försöka förbereda upp en stragedi innan jag börjar närma mig slutmålet med studierna, för det e ju bara punkt ett, jag har 2 , 3 och 4 kvar.

Så vad det med det. Ska snart ut och övningsköra, ska lägga mig och blunda lite innan klockan slår fem och det e dags att ta sig en vända ut i livet igen hehe :)

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0