Söndags mys . . .

Då va härliga söndagen här igen då, har sovit ut denna helg, pluggat ikapp lite efter en väldigt långsam start.

Men nu e jag på banan igen, känner mig taggad och nöjd över min sitution, denna höst kommer bli så bra så det finns inte, iallafall om det går som jag vill, jag har med räknat lite på det hela, om jag håller denna takt som jag gör nu som kommer jag dels bli klar i tid, men om jag ligger i så som jag gör nu kommer det ev gå framåt lite fortare, men det e bara en speculation inget annat, jag tänker inte satsa på det, för målet e redan satt ska inte ändra det nu. . .

Det har varit en skön helg i tystnad och för mig själv, det har varit jätte härligt, att bara få göra saker som man vill utan att ta hänsyn till någon annan, men visst jag saknar min daniel otroligt mkt, men ska ändå ta vara på denna tid med att ligga i både på helger som vardag men inte allt för mkt på helgerna men lite granna :)

Jag har med fått lite goda nyheter från pappa min som kommer förgylla mina månader.

Denna söndags kväll kommer bjuda på serier och film, ska med gå och handla mig lite gott, e så sugen och känner mig värd att mumsa i mig lite gotti gott. . . Vad det blir det har jag inte bestämt mig för, blir nog att gå till affären och titta sig runt om det finns någe som tilltalar mig  denna kväll. (i gottie gott form :P)

Det va allt för mig så länge, återkommer ev lite senare.

Kram

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0