Somvanligt går helgen yberfort.

Nu är det söndag och snart ny vecka att se fram emot, det blev inte som jag tänkt mig denna helg, hade tänkt pluggat igår, men istället fastnade jag framför bloggen, försöka alllt jag kunde för att få ordning på det sista med bloggen, men ikke, lyckades nästan men då kom jag i mot en knappt som gjorde att allt jag fixat med försvann. började om men då hade jag glömt av en del, fixade det jag kom ihåg, inget som ni lägger märke till. . . skulle vilja sitta idag med, men vette fan om jag orkar. Blir så trött på att det ska vara så jävla komplicerat det jag vill få gjort.

Ni märker kanske att om man ändrar upplösning tex från 100% till 75% så hamnar både inläggs sida till väntser samma med menyn, och ni som har firefox så blir det likadant. . .

Jag vill liksom få texten att stanna kvar i mitten som bakgrunden gr när jag miskar på sidan eller för er som har en annan upplösning. . .

Jag skulle kunna sätta mig ner med det, det e inte så att jag behöver plugga för att komma ikapp, pluggar mest på helgerna för brist på annat och göra. . .

Få se vad jag känner för, skulle så gärna bli klar med detta så jag kan börja fin justera anant på bloggen.

Det va lite av denna förmiddagen.

Återkommer senare.

Emelie L

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är bättre nu när texten är ovanpå. :) Texten försvann ju under löven ett tag när man läste. men gissar att du inte var klar då riktigt än med allt på bloggen.



Söta vantar å mössa du köpt. :) Å nice med en ny soffa, den påminde lite åt den gamla eftersom den också är blå. ;)



Hoppas du haft en bra helg...

2010-09-26 @ 13:33:32
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0