Seg e precis vad jag e.

Ja idag är det en riktigt segar dag, hjärnan e heller inte med idag, i väldigt trött faktiskt, och det va väldigt svårt att komma upp idag, men upp kom jag iallafall, och va i skolan redan halv 9, har tragglat lte matte, och sen sista timme körde jag på med engelskan. . .

Ska nu fortsätta här hemma med att göra klart kap 4 och 5. sen fortsätta å traggla matte. vill med få in lite tid med att justera bloggen rätt, men få se, vet att jag inte kommer lyckas med det, men vill heller inte ge upp, vill ju gynna er som läser den, det ska vara lätt att ta sig igenom min blogg utan massa hinder som gör det svårt.

Ja ne vi få se hur denna dag slutar och vad jag bestämmer mig för att konsentrera mig på.

Emelie L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0