One tree hill - Gör mig sentemental

Denna härliga helg är snart slut. . .  Och saknaden efter Daniel bara växer, nu när han varit här en vecka innan han begav sig till turkiet så har man en uppfattning på hur det kommer bli när vi bor ihop, och det kommer bara bli myyyysigt, vi har det så mysigt ihop och det lugnare mig, jag mår bra av slapp framför tv hämtmat och mys i mellanåt. . .

Vi kommer få en fantastisk framtid ihop, de känner jag verkligen, jag har aldrig känt det förr, drömt kanske men aldrig kännt mig så säker. Han är fel fri, jag är felfri för honom, vi tycker om film mysa, ta det lugnt bara slappa.

Och innerst inne så tror jag vi kommer kunna göra ännu mer tillsammans, jag tror nämligen när han får det tryggt med jobb och pengar och det rullar på, då kommer han nog  uppskatta promenader och träning :) Det skulle verkligen vara kul att dela det med han med. Men det kommer nog.

Jag har aldrig velat så här mkt med någon, han är underbar att umgås med i alla lägen, jag bara stormtrivs, jag får verkligen inte nog av han, det som nu bara fattas det är att ha annso i samma stad, det skulle vara så härligt, Hoppas gumman att du verkligen flyttar hit, saknar en trogen vän som dig väldigt mkt.

Saknar verkligen en vän i min närhet, och den vän jag saknar är du annso. . .

One tree hill är en magisk serie, den får mig alltid så här sentimental. Den får mig verkligen att tänka till, sakna och berömma. Det e en otrolig serie, den berör verkligen och kommer sakna den så mkt nu när den tar uppehåll ett tag.

Ha en bra kväll allesammans !

Emelie L


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej min bästaste vän! :) Jag blev direkt på bättre humör när jag läste kommentaren du hade skrivit på mitt inlägg. Du har så rätt. Skämdes riktigt över mig själv nu några timmar efter jag hade skrivit mitt inlägg. Jag framstår ju som en riktig bitter människa. :/ Men jag är inte alls bitter, har känts väldigt bra senaste dagar. Men man blir lite nere när man inte har någon "riktig" vän att gå å hälsa på.



Därför kom tankarna på dig. Var inte bitter när jag bodde hos dig. För du tog dig verkligen tid att lyssna på mig, komma med bra lösningar, och förstod vad jag prata om. Så du är verkligen en bra vän. :) Ska försöka satsa på mig själv, bli min bästa vän. :) Är bara robert å jag som har lite småstrul nu, men det brukar gå över.



Var kul att läsa ditt inlägg. Veta att du har de bra med Daniel. :) Är kul att höra att en vän är lycklig. För jag minns hur jobbigt du hade det den perioden vi bodde ihop. Är så stolt att jag har en vän som lyckats va nykter ett helt år, som pluggar, som är ärlig, som finns där när man verkligen behöver nån att prata med. :) Hoppas med det blir att jag flyttar till samma stad. Så vi kan ses lite oftare. När du har tid över. Kram. :)

2010-09-05 @ 21:08:46
URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0