Ny vecka !

Blev nyss påmind med guldstjärnor av peter, efter jag har gjort väldigt stor förändring under ett års tid så både kylskåpet vara :P :D

Och det kan jag säga att det är det :P

Denna vecka började vädigt bra, det har varit en underbar dag, på nuevo, på framsteg och sen blev det vibbning, plugg hemma och övningskörning.

Dagen har bara försvunnit och det känns som det kommer bli en bra vecka, det känns även som detta bara e början på en fantastisk höst.

Har har ett kärleksliv att se upp till, en framtid inom studierna, jag äter och sover som jag ska, nu fattas bara att träning och sluta röka. . .

Och idag kan jag säga att det inte alls gått har redan rökt 14 cigg och ihelgen gick det nästan, ena dagen, lördagen då rökte jag bara nio cigg, nya tag imorn vet hur jag ska gå till väga med att dra ner på ciggen, men vilja över det finns inte helt, få se hur det kommer gå imorn.

Sista timmen innan läggdags ska jag spendera framför kvällsöppet, ska med äta lite gott till det :)

Natti på er alla

Emelie L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0